مصاحبه آرشیو خبر ها
اتش بس ! تعریف و تمجید پیرلو از الگری

اتش بس ! تعریف و تمجید پیرلو از الگری

فوق ستاره با تجربه بیانکونری از اهمیت دیدار برابر لاتزیو در هفته سی و یکم سری آ در یوونتوس آرنا می گوید.

آندره آ پیرلو معتقد است کسب سه امتیاز حساس از دیدار برابر لاتزیو می تواند باعث شود که او و یارانش با روحیه ای مناسب و خوب به استقبال بازی برگشت با موناکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بروند.

با این وجود که فاصله امتیازی یوونتوس با تیم دوم جدول، یعنی لاتزیو، در حال حاضر 12 امتیاز است اما پیرلو می گوید پیروزی در این بازی همچنین می تواند تا حدود زیادی خیال آلگری و شاگردانش را از قهرمانی در سری آ راحت کند؛ پیرلو طی مصاحبه ای به اسکای اسپورت گفت:

"پیروزی در این بازی مهم است چرا که باعث می شود صدرنشینی ما مستحکم تر شود و با خیالی آسوده تر به فرانسه سفر کنیم."

این هافبک 35 ساله دوست داشتنی، در ادامه درباره بازگشت از مصدومیت نسبتا طولانی مدت خود در بازی برابر موناکو، صحبت کرد:

"همیشه وقتی از مصدومیت بر می گردید کار سخت است، همیشه این ترس وجود دارد که ممکن است دوباره مصدوم شوید. پس از بازی برابر موناکو حالا می توانم با آرامش بیشتری بازی کنم اما هنوز دو یا سه بازی دیگر لازم است تا به آمادگی کامل برسم."

پیرلو سپس درباره تک گل بیانکونری در بازی برابر موناکو گفت، گلی که روی ضربه پنالتی که موراتا دریافت کرد، توسط ویدال تبدیل به گل شد:

"در پایان نیمه اول با موراتا درباره مدافعان حریف صحبت کردیم. با توجه به این که یک مدافع در تمام طول بازی وظیفه مهار او را داشت، به آلوارو گفتم در موقعیت های خطرناک ابتدا کمی به سمت من بیاید و سپس با حرکتی سریع به عمق نفوذ کند تا مانع از یار گیری خوب مدافع حریف شود؛ حرکت او در آن صحنه عالی بود."

شماره 21 یووه درباره بازی برگشت با موناکو نیز این چنین گفت:

"بازی های زیادی از موناکو را دیده ایم و می دانیم که آن ها حریف با برنامه ای هستند. این موضوع وقتی مشخص می شود که به یاد داشته باشیم آن ها در شش بازی مرحله گروهی تنها یک گل خوردند."

"در بازی برگشت انتظار همان سبک بازی را از آن ها داریم، احتمالا سه چهارم از بازی، سپس در اواخر شاهد حملات زیاد آن ها خواهیم بود. باید هوشیار باشیم چون هنوز به نیمه نهایی صعود نکرده ایم و چیزی مشخص نیست."

پیرلو در پایان صحبت های خود باری دیگر به تمجید از ماسیمیلیانو آلگری پرداخت که در اولین فصل حضور خود در تورین توانسته نمایش خوبی داشته باشد:

"مربی توانسته آرامش را به تیم بیاورد و حتی برای بازی های بسیار مهم نیز فشار را از روی ما بردارد. او این ذهنیت را به ما داده که مهم تر از پیروزی، هر بازی باید با پیشرفت تیم همراه باشد، این موضوع به ما اعتماد به نفس می دهد، خصوصا در لیگ قهرمانان."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: